სასაწყობე მეურნეობის აღრიცხვის ავტომატიზაცია...
Apex ERP-სთან ინტეგრირებული საწყობის მოდული მორგებულია თანამედროვე სასაწყობე აღრიცხვის პრინციპებს. სისტემის დახმარებით მომხმარებლებს საშუალება ეძლევა მიიღონ დეტალური ინფორმაცია საქონლის ნაშთებზე, ფასებზე, ვადიანობასა და ბრუნვაზე.
Apex მაღაზია-საწყობის ფუნქციები:
- სარეალიზაციო ფასების დადგენა სხვადასხვა პარამეტრების მიხედვით
- სასურველი ფორმატით საქონლის ფასმაჩვენებლების ბეჭდვა
- სასაქონლო მარაგების ინვენტარიზაცია და შედეგების ავტომატური ასახვა სასურველ ბუღალტრულ ანგარიშზე
- ფასდაკლების რაოდენობრივი ან თანხობრივი ჯგუფების შექმნა, როგორც საკუთარი ფილიალებისათვის, ასევე კლიენტი იურიდილი პირებისათვის
დამატებითი სარგებელი:
- დროის დანახარჯის მინიმიზაცია საფასო პოლიტიკის შემუშავება-დანერგვისას
- მიწოდებისა და შესაბამისი ფასების გრაფიკის ზუსტი განსაზღვრა, რაც უზრუნველყოფს შესყიდვების დეპარტამენტის დაზღვეულობას
.