მხარდაჭერა
ნებისმიერ საკითხზე კონსულტაციის მიღება შესაძლებელია ქოლ-ცენტრის ან ელექტრონული ფოსტის, support@apex.ge -ის, საშუალებით. ამავდროულად ფუნქციონირებს ფორუმი, რომელშიც საგადასახადო, საფინანსო და პროგრამულ საკითხებზე გახსნილია დისკუსია.
კომპანია 2013 წლის იანვრიდან კლიენტებს და პარტნიორებს სთავაზობს ახალ სერვისს. შეიქმნა ტრეინინგ ცენტრი - „აპექს აკადემია“, რომელშიც ცოდნის მიღება შეუძლია ნებისმიერს, იქნება ეს პარტნიორი კომპანიის პოტენციური თუ მოქმედი თანამშრომელი ან უბრალოდ დაინტერესებული პირი.